Ana Sayfa » , » Dedemli Hakkında

Dedemli Hakkında

Yazar Ramazan Bilgili * 27 Ekim 2013 Pazar | 14:02


Dedemli Kasabası 
İl : Konya
İlçe : Hadim
Belediye Başkanı : Ali UÇAR

Dedemli Belediyesi İletişim
Telefon : (0332) 415 80 11 - 415 80 12 - 415 81 00
Belge Geçer : (0332) 415 80 14
Adres : Dedemli Kasabası 42840 Hadim Konya

Nüfus : 1705
Eğitim : İlkokul ve Ortaokul var. Lise yok.

Sağlık : Sağlık Ocağı var. Pazartesi ve Çarşamba günleri aile hekimi geliyor.

Geçim Kaynağı : Tarım ve Hayvancılık.



Kiraz, Bal ve Canlı Alabalık Tesisleri ile ünlüdür.
Ptt Acentesi var.
Otel var.

Su ve Kanalizasyon var.
Konya'ya uzaklık : 146
Konya'ya her gün, günde  bir sefer vardır.
Sabah 07.00'de Dedemli'den Konya'ya, 13.00'da Konya'dan Dedemli'ye hareket eder.
Hadim'e uzaklık : 17
Hafta içi Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri Hadim'e sefer vardır.
Sabah 08.00'de Dedemli'den Hadim'e Öğlen 14.00'te Hadim'den Dedemli'ye hareket eder.
Ulaşım belediye tarafından sağlanmaktadır.
Dedemli 2013

 
 Çatdere Mahallesi

 Dolhanlar Mahallesi

 Gülvet'ten Görünüm

Yukarı, Orta, Aşağı, Çatdere, Dolhanlar olmak üzere 5 mahallesi var. 

Dedemli Büyük Camii
Mahalleleri ile birlikte 7 camii ve mescit bulunmakta.




















2 Canlı Alabalık Tesisi, 2  Lokanta, 2 Berber, 1 Fırın, 2 İnternet Cafe, 2 Kahvehane, 1 Butik, 1 Manav, 6 Bakkal, 1 Terzi, 2 Kasaphane bulunmakta.

 Dedemli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği


 Dedemli Yararına Kurulan Dernekler
Dedemli Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği (Alanyadaki gurbetçi Dedemlililer tarafından kuruldu. Dernek Başkanı Mustafa Selçuk)
Kur'an Kursu ve Camii Yaptırma ve Yaşatma Derneği (Dernek Başkanı Arif Toptaş)


Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Dedemlinin Sesi | Torosların Sesi | Ramazan Bilgili
Copyright © 2013. Dedemlinin Sesi - Tüm hakları saklıdır. İsimsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Dedemlinin Sesi Torosların Sesi Yayıncı Ramazan
Ramazan Bilgili Dedemlinin Sesi Haber Merkezi